DE GASTRONOOM HET BROEK

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 222 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Gastronoom Het Broek. Meer weten? Ontdek meer

23 jun 2026 om 22:01 Altijd geweldige kwaliteit! Shoarma schotel was echt heerlijk. Bezorging was ook netjes en vriendelijk (ondanks het hete weer).
21 jun 2026 om 19:29 Dit is echt te erg, en niet wat we van een gastronoom gewend zijn, kapsalon: rauwe friet, wat afval van kipdoner, sla en een lepeltje knoflooksaus.kipsnitzel xxl denk dat ze een kindermenu bedoelen, want vlees moet je zoeken.
10 jun 2026 om 0:30 Great food, great service. Always a nice experience
26 mei 2026 om 8:23 was hardstikke lekker, bezorging duurde een beetje lang maar was feestdag dus logisch, alles kwam super warm aan
20 mei 2026 om 18:25 Het eten was top! En normaal dik tevreden. Maar de bezorging was deze keer veel te laat. Om 16u besteld voor 17.30 uur. Het was er pas 17.55 uur. Er slecht, want zo liep ik zelf vast in mijn eigen planning. Erg balen!
14 mei 2026 om 18:42 eten was erg lekker en goed gevuld zeker een aanrader!
12 mei 2026 om 18:42 jullie hebben verkeerde bestelling bezorgd. ik ging naar beneden om meneer aan te spreken, maar hij was al weg. volgende keer beter opletten!!!!